2011. augusztus 14., vasárnap

Cica gombolyaggal/Cat with yarn cake

A hétvégén mondhatni nagyon ráértem, és mivel szinte bele betegszem, ha nem süthetek valamit, egy hirtelen jött ötlet alapján elkészítettem ezt a tortát egy cica imádó lánynak -magamnak : ) Nagyon szeretnék egy fehér cicát, de egyelőre csak unidecből lehet. A gombolyag szintén unidec, az egyik kedvenc színemre festve, vaníliás piskótát és 3 réteg tejszínes mogyorókrémet rejt. Sajnos a cica kicsit nehezen bírta a közel 30 fokot.



Először a minitorta versenyre szántam, aztán úgy gondoltam, jobb ha gyúrok még rá. Meg aztán kissé nagyobb is lett mint az elvárt minitorta, ezért nehezen tudtam volna eladni "tenyérben elférőnek". Gyakorlásra és a magam szórakoztatására azonban tökéletes.




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...