2011. augusztus 8., hétfő

Túró Rudi torta/Hungarian Cottage cheese roll cake

Dr. Peppernél láttam, hogy túró rudi torta sütésre buzdította a népet. Akkor le is mentettem a receptet, de ezidáig nem volt alkalmam rá, hogy mélyebben foglalkozzam a dologgal. Aztán fülembe jutott a hír, miszerint hercim öccse nemrég ünnepelte a szülinapját és még nem kapott tortát (tőlem legalábbis biztosan :). Nem voltam túlságosan képben az ő sütifogyasztási szokásait illetőleg, de azt tudtam, hogy szereti a túró rudit – amikor náluk voltam legalábbis egymaga megevett egy egész zacskóval. Eljött hát az alkalom a túró rudi torta kipróbálására! Voilá, nekem így sikerült!


A recept magas kakaótartalmú étcsokit ír hozzá... őőő nos: én őt találtam. A kakaótartalomra tehát nem lehetett panasz : ).


Nem mondom, hogy a legszebb torta, amit életemben láttam, viszont gyors, finom és egy pasinak sem túl „csicsás”. Mondhatnánk, hogy „ronda és finom”, de még csak nem is ronda.:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon is guszta. Nekem nagyon bejön, külsőre és ízre is. :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Petra! Hát az biztos, hogy ez a 70%-os étcsoki nem viccel! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...