2012. március 7., szerda

Popcorn torta / Popcorn cake

Bemutatom nektek eddigi kedvenc tortámat. Nagyon szerettem készíteni, és az egész folyamat, ahogy életre kelt a kezem között, hihetetlenül tetszett. Na, jó biztos az is közrejátszott, hogy a saját szülinapomra készült úgy éreztem, megérdemlem :) Moziba mentünk a szülinapomon, pattogatott kukoricáztunk, nachost ettünk és azt a vizezett mozis kólát, de nekem így volt kerek az egész. Ezzel a tortával.

Let me intorduce you my favourite cake so far. I loved the way how it became alive during baking. Or maybe was it just because I made this cake for my birthday? ^^ We went to the cinema, ate popcorn, and nachos and that typical cinema-coke with a lot of water in it, but this made my birthday complete. Along with this cake.


Tölteléke vaníliás-babapiskótás, a főzött vanília krémbe darált babapiskótát tettem. Nagyon finom volt és plusz tartást adott a krémnek. A borítás pillecukor fondant, a kukoricák szintén pillecukorból vannak, egyenként készültek és festettem meg őket, és a feliratot is magam vágtam ki egy általam rajzolt sablon alapján. A zacskó kapott egy kis vajas beütést az alján :)

It has a vanilla-ladyfinger taste. I minced the ladyfingers and added it to the cream. It was delicious and gave the cake a firmer hold. Then I covered it with mashmallow fondant and made the little corns one by one from marshmallow adding a bit of food colouring. The logo I have already prepared days ago - I made a template and cut out a letters with the help of that. The package also got a bit of "butter" on its bottom.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!!
    Szerény vagy,mert én tudom hogy a webcukrász versenyre is készült,és ha csak okleveles lett akkor is ötletes és nagyon szép:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett, büszke lehetsz rá! Jó, hogy megosztottad a készítés részleteit, mert amikor először láttam, végig azon agyaltam, hogy vajon hogyan készült ez a rengeteg kukorica?:Egyenként készítetted -le a kalappal a türelmed és az ügyességed előtt! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Szuper lett! Én is megkívántam egy kis mozis kukoricát! :)
    Így utólag is boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem meg über-tuti, mint említettem, lányom alig hitte el, hogy nem valódi kukoricák. :) Nem lehet egészen véletlenül, hogy annyira élethűek, hogy becsaptad a zsűrit, és azt hitték, hogy pattogatott kukoricát halmoztál a tortádra? ;) Nekem nagy kedvencem volt, az én magán-értékelésemen érmes vagy! :D Ja, és Booooldog, Booooooldog, Booooooldog születésnapot! Kívánjuk, hogy legyen méééég, sok ilyen szép napod! :D

    VálaszTörlés
  5. Komolyan én is azt gondoltam hogy ez igazi pattogatott kukorica,annyira élethű.Nem kis munkát fektettél bele a készítésébe.Mikor először megláttam nekem ott volt az érmesek között,annyira egyedi.Gratulálok!
    Boldog Születésnapot!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a tortához! Alapos és aprólékos munkát végeztél! Eskü alatt vallottam volna, hogy a kukoricák valósak.
    büszke lehetsz magadra érte!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Tejszínhab! Nagyon klassz ez a torta! A vajas popcorn zacskó.... És a poocorn-ok... Hát hihetetlenül élethű! Egyébként amikor megláttam a verseny torták közt, biztos voltam benne,h popcorn-ok vannak odaragasztva. Tényleg lehet h a zsűri is azt hitte,mert tényleg baromi élethű.
    Boldog születésnapot utólag is! Hú de mennék már moziba nachost enni! :-)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot, utólag is ;) Klassz napod volt ,mondhatom ;) A torta pedig remekmű ;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak vagytok, a dicséretetek többet ér, mint bármilyen helyezés ;)

    VálaszTörlés
  10. Szuper lett, láttam a webcuki versenyen, meglepődtem az oklevélen, annyira élethű!!! Nem kis meló lehetett megcsinálni a kukoricákat. Nagyon ügyes vagy. Utólag is boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  11. Brutálisan élethű!! :) Nagyon élethűek azok a popcorn szemek, én eljesen aqzt hittem, hogy odaragasztattad őket :P

    VálaszTörlés
  12. Hihetetlenül jó, nagyon tetszik!!!! Iszonyú ügyes vagy. Mostantól követlek!

    VálaszTörlés
  13. Szuper ötletes! Nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  14. Légyszíves, nézz be hozzám, meglepetés vár rád!

    VálaszTörlés
  15. Szia kérlek hozzám is nézz be:))) nálam is van meglepi:))) Lehet h ugyanaz ami Marisznál?...

    VálaszTörlés
  16. Woooow, nagyon szuper lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  17. Én is azt hittem, hogy igazi pattogatott kukorica!! Gratulálok!!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...