2014. április 30., szerda

Baglyok /Owls

Van ez a blog és van 1000 más dolog, amivel foglalkozom :) Kár, mert nagyon szeretem, és most, hogy a recepteken kívül néhány gondolatom is megosztom veletek, kezd azzá válni, ami illik is hozzám. Persze én nem vagyok bagoly.
Kolléganőm viszont mindjárt rendelt 2-t is. Egyet fiúnak, egyet lánynak. Ballagásra mind a kettő, 1 nap különbséggel. Rekordsebesség nekem, aki hosszan agyal a tortáin.
Egyikük mascarponés-csokis fincsi csokilapocskákkal a krémben, másik túrós-mascarpone ízű anyum-féle befőttmeggyel. A rózsaszínt nagyon megszerettem. Egyébként a szárnyai csak véletlenül lettek ilyen szép levendulaszínűek, elpacsmagoltam a lila kikeverésével egy darabig. Tetszik, hogy annyira különböznek, egyáltalán nem akartam őket egyformán készíteni.
És most, hogy elvitték mindkettőt, végre a hűtőben is van hely :)))

2 owls, made on 2 following days, in a record pace.
The first is for a boy, for high-school graduation, and filled with chocolate mascarpone cream and chocolate chips inside. The pink one is for a girl obviously :) and filled with mascarpone-cottage cheese cream and some sour cherries. 
As it is National Labour Holiday, it is time for me to take a break as well. :) 



7 megjegyzés:

  1. Remekül sikerült mindkét bagoly! Nekem a fülesbagoly a kedvencem!

    VálaszTörlés
  2. Irtó cukik lettek.........azért nekem még mindig a hagyományos okos bagolybácsi jön be jobban.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek lettek, mind kettő nagyon különleges:))

    VálaszTörlés
  4. Jajjj de kis édesek lettek :) a héten és baglyokat gyártottam :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira cukik lettek, nem tudnék választani! <3 A lila kikeveréssel kapcsolatban megértelek, sok türelmet kíván. :-DD Én most vettem gélfestékben lilát és jajjj de élvezem! ;-)))

    VálaszTörlés
  6. Elképesztően fantasztikusak lettek!! Gratulálok, nagyon ügyes vagy!!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...