2015. november 16., hétfő

Lila minion / Evil minion

Eljött a várva-várt pillanat, amikor végre lila minion tortát készíthettem - nem kisebb személyiségnek, mint a húgocskámnak. Ha lehet ezt mondani, még jobban élveztem a készítését, mint a sárgának. Igaz, egy gondom akadt vele, mégpedig, hogy +1 réteget elbírt volna, hogy a kis csálé fogai jobban látszódjanak, de így is meglehetősen tömény darabnak bizonyult hatunkra a 6 réteg holland kakaós piskóta a csokikrémmel :) Sajnos a butatelefonommal csak ezt a képet tudtam lőni, és a háttér is kicsit bénára sikerült, de képzeljétek oda a cuki kis varratokat az overáljára :) 

Purple minion cake for my sister's birthday! The "G" on his overal this time refers to her name, rather then Gru. I know now, that it would have looked better with one additional layer, so its cranky teeth would be more outstanding, but there were only 6 of us for the 6 layers of chocolate sponge and thick chocolate cream. Excuse the lame photos, they were made with my old phone :)

5 megjegyzés:

  1. Jajj de cukiiiii leett!!:) Nagyon ügyes vagy:)
    Boldog születésnapot a húgodnak!:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!! Imádom a színét. :)
    Boldog születésnapot az ünnepeltnek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Gizi, igen, nagy könnyedség, ha az embernek van lila gélfestéke és nem magának kell kotyvasztania :D

    VálaszTörlés
  4. Nagggyon jó lett!! És amúgy tényleg vannak lila minyonok...? Én totál analfabéta vagyok a témában, pedig nekem is minyonokat kell a héten gyártanom-muffinként. :-)

    VálaszTörlés
  5. i-m-á-d-o-m a lila minionokat! valahogy mindig a gonosz szereplőket csípem jobban, nem is értem :D írd be gugliba, hogy purple minion, lehet inspirálódni ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...