2017. szeptember 14., csütörtök

Agymenők/ Big Bang theory cake

Mikor máskor, mint a legnagyobb melegben készült ez torta. Diós piskótával, főzött diókrémmel (Esterházy volt az eredeti kérés, amit nem túl meglepő módon nem vállaltam a fondant alá). A szülinapos egy konkrét torta reprintjét kérte, ami nem szokásom, de ő ragaszkodott hozzá. Kérdezte, nem baj-e. Mondom, nekem nem, ha neki sem, hogy nem lesz túl egyedi a tortája :D Egyébként minden színt én gyúrtam be, kipróbáltam a CC gélfestékeket, de számomra csalódás volt a wilton után. A pirossal vagy fél órát küzdöttem, de a lényeg a végeredmény, ami nem túl meglepő módon teljesen ugyanolyan, mint a referenciaképen. Azért remélem az ízére nem volt panasz. 




Usually I don't accept requests, where I need to "remake" a cake, someone else has done before. This is an exeption. The base is walnut sponge, a very delicate one and walnut cream. I was suffering with the heat, as it was made on one of the hottest days in August. I made all the colours myself, and have to admit I am not a fan of CC colouring paste, still prefer Wilton. I hope it tasted good even though I could not be creative with the outlook :)

6 megjegyzés:

  1. woooooooooow :O nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, a színei fantasztikusak és a hangulata is! De mi is ez.....? :-) Mármint valamilyen mese vagy játék?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok!
    Teller-cake: ez sorozat, és most páran biztos megköveznek érte, de nem követem :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett! Ügyes vagy. ;) Biztos, hogy az íze is jó. :D

    VálaszTörlés
  5. A torta nagyon mutatós, és biztos finom volt! Kis nosztalgiát érzek, mert én már régen csináltam formatortát...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...